2012. február 22., szerda

Töltött hús



Vasárnap legtöbbször két fajta hús van, mert a családi kívánságlista hosszú, s így hamarabb kerül valaki kedvence az asztalra. Most az egyik a Budapest szelet volt, a másik pedig töltött hús.
Nem tudom, miért van ritkán töltött hús, pedig sokkal egyszerűbb elkészíteni szombat délután, s így másnap nem kell kapkodni, csak felhozni a spájzból és ráadásul hidegen tökéletes szeletelni. Hideg és meleg körettel is finom.

1,2 kg hasalja
2 db zsemle
3 főtt tojás
3 nyers tojás
1 fej vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
Bors
Ételízesítő
Zöldségzöldje
Sülthús fűszerkeverék

A húst felszúrtam, kívül-belül sóztam, borsoztam. A zsemléket beáztattam, majd kinyomkodtam. Hozzáadtam a 3 főtt tojást apró kockákra vágva, a nyers tojásokat és a felaprított hagymát és fokhagymát.


Fűszereztem és a húsba töltöttem, majd hústűvel összetűztem. Megszórtam a fűszerkeverékkel, sütőpapíros tepsibe tettem, pici olivaolajat öntöttem alá, lefóliáztam és 180 fokos sütőbe sütöttem kb. másfél órát, majd a fóliát levéve pirosra sütöttem.


Köretnek most Hot plat-es krumpli volt.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése