2012. március 18., vasárnap

Sárgarépás szűzpecsenye


Volt 10 szelet szűzpecsenyém, szerettem volna elkészíteni, de a recept, amit elsőre kinéztem nem volt jó, mert egy-két hozzávaló hiányzott. Így egy csibemellből készült receptet alakítottam át.

10 szelet szűzpecsenye
Bors
Őrölt szerecsendió
2 közepes sárgarépa

Ízlés szerint a sűrítéshez:
Tejföl
Tejszín

Az apró csíkokra vágott húst átpirítjuk az olajon. Sóval, borssal, őrölt szerecsendióval ízesítjük. 


Hozzáadjuk a reszelt sárgarépát (lehet vékony csíkokra is vágni). Összekeverjük és puhára pároljuk. Ha szükséges kevés vizet adhatunk hozzá.


Az eredeti recept szerint tejszínnel van sűrítve, de én most 1 dl vízben elkevert 2 tk.hajdinaporral és 1 tk.étkezési keményítővel sűrítettem.
Vadasra emlékeztető ebéd sikeredett belőle.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése