2012. március 6., kedd

Almás pite



Ezt az almás pite receptet Eszti barátnőmtől kaptam. Nem mostanában az igaz.
De ki tudná a legjobban tesztelni, hogy milyen, mint az akitől kaptam. Így amikor nemrég meglátogattak bennünket, ezzel vártam őket. Nem vallottam szégyent. Remélem.
Igazi finom, szaftos sütemény.

25 dkg ráma
12 dkg porcukor
40 dkg liszt
1 tojássárgája
1 citrom reszelt héja
1 cs. vaníliás cukor
½ cs. sütőpor
1-2 ek. tejföl
Pici só

A hozzávalókat összegyúrtam és 2 cipóra osztottam.


1 kg reszelt alma
10 dkg porcukor
1 cs. vaníliás cukor

Az egyik cipót kinyújtottam és sütőpapírral bélelt tepsibe tettem. Megszórtam darált keksszel, majd rátettem az almát. Betakartam a másik lappal, villával megszurkáltam és lekentem 2 tojássárgájával.


200 fokos sütőben sütöttem kb. 20-25 percig.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése