2011. január 2., vasárnap

Ananászos és zöldséges hús

Még karácsonykor volt ebéd, de  idő hiányában most kerül fel.
Az ananászos húst csak ketten ettük, mert a többség nem szereti.
Ezért kb. 5 évente csinálom.
Már arra sem  emlékeztem, anno hogy készült, így most besamel került a tetejére.
A karajszeleteket, kiklopfoltam, sóztam-borsoztam és kevés olajon elősütöttem. Egyből a tepsibe szedtem ki. A Lidl-ben karácsony előtt vásároltam tartós sütőfóliát, ami teflon bevonatú. 300x használható.
Süteményeknél kipróbáltam és nem csalódtam benne. Könnyen tisztítható.
Most a húst tettem rá, nem kellett olajozni, bőven elég volt, ami a húson maradt.
A visszamaradt zsiradékon átsütöttem az ananászt.
A zöldséges húshoz a mexikói alapot megpároltam.
Közben elkészítettem a besamelt.
Már csak össze kellett "rakni".
Húsra - ananász v. zöldség - besamel- és a tetejére reszelt sajt.
Nem kell sokat sütni, épphogy amíg sajt ráolvad.
Kurkumás rizst volt a körete.
Finom és egyszerű.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése