2011. január 31., hétfő

Brokkolis csibemell


Nemrég készítettem ezt a brokkolis csibemellet, de ide csak most jutott fel. Nagyon szeretjük a brokkolit. Legtöbbször így, vagy levesnek készítem. Igaz kicsit többet kell vele dolgozni, de megéri, mert nagyon finom. Lehet karajból is, de szerintem csibemellel finomabb.

1 kg csibemell
50 dkg  brokkoli
10 dkg vaj
Liszt
Tej
Sajt
Bors
Őrölt Fűszerkömény
Kakukkfű
Olaj

Kevés olajon a vékonyan felszeletelt (ha valaki szeretné óvatosan ki lehet egy kicsit klopfolni), sóval-borssal megszórt csibemellet elősütöm szép pirosra és jénai tálba szedem. A visszamaradt olajon pár percig dinsztelem a brokkolit, majd a húsokra teszem.
Kb.10 dkg vajból, a szokásos módon besamelt készítettem, amit ízlés szerint őrölt fűszerköménnyel, sóval, borssal, kakukkfűvel ízesítettem és a húsra öntöttem, majd jól megszórtam reszelt sajttal. Nem kell sokáig sütni, csak amíg a sajt szépen rápirul a húsra.
Sajnos olyan gyorsan elfogyott, hogy már körettel (ami rizs volt), nem tudtam lefényképezni.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése