2011. január 8., szombat

Töltött fasírt


Meg látszik, hogy nem rég kezdtem el a blogolást, mert elég lassan kerülnek fel a receptek.
Hiába idő és tapasztalat hiány miatt kicsit lassabban megy, de nagyon bizakodó vagyok.
Szerencsére sokan biztatnak. És persze szeretném, ha a lányaimnak majd alkalomadtán jól jönnének a leírásaim.
Szilveszter napján készült ez a töltött fasírt. Persze pont azért, mert elsején mindenki szeret tovább aludni és ez hidegen (is) tökéletes. Legalábbis szeletelni úgy jó.
A Stefániát mindenki ismeri, de néha jó lenne más is. Bár kihagyni sem szerettem volna.
Így most a másik rudat csibemell sonkával és sajttal töltöttem. Nem bántam meg. Nagyon finom lett.

1 kg darálthús
5 zsemle
4 tojás
1 nagy fej reszelt hagyma
2 gerezd fokhagyma
Bors
Piros paprika
Majoránna
(és ha kell zsemlemorzsa)

A tepsibe sütőpapírt tettem és egy kis zsemlemorzsát szórtam a rudak helyére.
Beletettem a massza felét, töltöttem, majd a másik felét.
Megszórtam zsemlemorzsával, meglocsoltam egy kis olajjal.
Szép pirosra sült kb.50 perc alatt.
Másnap könnyű szépen szeletelni.
A legfinomabb nekünk krumplipürével.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése