2011. január 9., vasárnap

Sajtos sertéskaraj


Ma valami gyors ebédet szerettem volna. Nem szerettem volna kirántani a karajt. Tudom, hogy ezt örökké ki lehet játszani, mert mindenki szereti, de ne legyen mindig rántott hús.
Erre volt jó ez a recept.
Sógornőm a héten kapott postán mintakártyákat, ételreceptekkel. Nekem ajándékozta, s így frissen ki is próbáltam. Nem először.

10 szelet karaj
Bors
3 ek.olvasztott vaj
10 dkg kemény sajt
½ tk. Piros csemege paprika
½ ek. Vaj

A húst nem túl vékonyra kiklopfoljuk, sóval és borssal ízesítjük.
Az olvasztott vajat felforrósítjuk és a hús mindkét oldalát szép pirosra sütjük. A szeleteket kivesszük és tűzálló tálba v.tepsibe fektetjük. Én a jól bevált Lidl-s sütőpapírra tettem.
Lereszeljük a sajtot és elosztjuk a húsokon. Egyenletesen megszórjuk paprikával és vékony vajszeleteket teszünk rájuk.
Forró sütőben kb.tíz percig sütjük, épphogy amíg a sajt megolvad.
Vigyázni kell, mert ha túl sütjük, a hús kiszárad.
Franciasaláta volt a körete, de másként, mint a megszokott.
Párolás után mártásba már nem került az alap.
Így is nagyon finom volt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése