2011. január 26., szerda

Sörben sült csülök


Elfekvőben volt a fagyasztóban már egy ideje 3 jó adag csülök. Egyszer régen készítettem sörben sült csülköt, de már nem igazán emlékeztem rá. Kicsit körbe néztem a receptjeim között, hogy is csináljam. Aztán megtaláltam a megfelelőt.
2 csülköt vettem elő, gondoltam elég lesz, mert a lányoknál nem szerepel első helyen. Bánhatják!

Lisztet összekevertem sóval, borssal, paprikával és bedörzsöltem a csülköt kívülről. Kettévátgam, hogy hamarabb puhuljon. Besóztam a belső felét is.
Tepsibe raktam. 2 nagy fej vöröshagymát és 3 gerezd fokhagymát felszeletelve a húsra tettem és ráöntöttem 3 dl sört. Lefóliáztam és ment is a sütőbe úgy kb.2 órára.
Mikor már majdnem jó volt, mellé tettem a hasábokra vágott krumplit, amit előtte sült krumpli fűszerkeverékkel kevertem össze.
Még egy 20 percet letakarva sütöttem, majd a fóliát levéve ropogósra pirítottam.
Nagyon-nagyon finom!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése