2011. január 26., szerda

Töltött csirke


Ebben a töltött csirkében nincs semmi különleges, csak annyi, hogy nem egészben töltöttem, hanem feldarabolva. Igaz, hogy így bizonyos részeit nem lehet tölteni és az olyan, mint a sima sült csirke. Bár ez nem is baj, így kettő az egyben.
Mindenki másképp csinálja a tölteléket. Én szeretem egy kicsit elősütni.
Most máj nélküli készült, mert nem volt itthon. Igaz kiszoktam pótolni egy kis májkonzervvel, de most azt is elhagytam,s így is nagyon finom lett!! 
Töltelékhez:

2 zsemle
1 nagy fej vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
2 tojás
Bors
Ételízesítő
Zöldségzöldje
Olaj

2 evőkanál olajon üvegesre pirítom a hagymát. Hozzáadom az apróra vágott zöldségzöldjét és együtt sütöm pár percig. Utána beleteszem az előtte megáztatott és kinyomkodott zsemlét, ráütöm a tojást, ízlés szerint fűszerezem sóval, borssal, ételízesítővel, fokhagymával.
3-4 percig sütöm és már lehet is tölteni.
A csirkét előtte befűszerezem. Most tanyasi ropogós sült fűszerkeveréket használtam.
Nagyon finom lett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése