2011. február 19., szombat

Göngyölt sonka


Még csütörtökre készült ez a gyors ebéd.
Sok  munka nem volt vele. Sült krumplival és tartárral finom ebéd, sőt még vacsora is lett.

1 egész uzsonnasonka
12 tojás
3 dl tejföl
10 dkg vaj
Szerecsendió
10 dkg sajt

A sonkát felszeleteltem. 11 tojást 2 evőkanál tejföllel összekevertem és sóval, szerecsendióval ízesítettem. 5 dkg vajon rántottát sütöttem, amibe egy kis apróra vágott sonkát és 5 dkg reszelt sajtot is tettem.
Minden gépsonkaszeletre tettem egy csíkkal, majd összegöngyöltem és vajjal kikent tűzálló tálba egymás mellé fektettem. A maradék tejfölt 1 tojássárgájával simára kevertem és a sonkára öntöttem. Tetejére rádaraboltam a maradék vajat és 5 dkg reszelt sajttal megszórtam.
200 fokos sütőbe tettem, ahol kb. fél óra alatt szép pirosra sütöttem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése