2011. február 12., szombat

Joghurtos sütemény



Ma szerettem volna egy gyors süteményt sütni, de mint másoknak, nekem is időből van a legkevesebb. Andi barátnőmtől kaptam ezt receptet és úgy gondoltam most itt az ideje kipróbálni. Igaz, hogy recept szerint lehetne benne akár szárított gyümölcs, akár mazsola, de ez nálunk szóba sem söhet, mert a csajok nem szeretik. Bár mindig morgok, hogy azért nem ehetünk mi, mert ők nem szeretik, kétfélét meg végképp nincs időm, így maradt natúr.
Tényleg egyszerű és gyors az elkészítése. Időm most annyira kevés volt, hogy még a csokimáz is elmaradt róla. Megszórtam porcukorral és kész. Fini lett így is! Köszi szépen a recit!

Andi leírása:

3 tojás
1 pohár joghurt
1 pohár cukor
1 pohár liszt
1 pohár Benco kakaó (Nesqvick)
1/2 pohár olaj
1/2 cs. sütőpor

A tojássárgáját kikeverjük a cukorral, hozzáadjuk az olajat és a joghurtot.
Ezután hozzákeverjük fakanállal a liszttel és sütőporral elkevert kakaóport.
A végén lágyan hozzákeverjük a felvert tojás fehérjét.
Őzgerincformába öntjük és 170 C-n 50 percig sütjük.
(szórhatunk bele mazsolát, vagy szárított gyümölcsöt)
A tetejét csokimázzal bevonjuk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése