2011. február 15., kedd

Tojásos nokedli


Nagyon szeretem a nokedlit. Enni.
Csak utána ne kellene mosogatni, na azt nem szeretem.
Egyik kedvenc köretem, de nem lehet mindig hús mellé enni.
Azért nincs hónap, hogy ne lenne.
Tavasszal, az első saláták mellé szinte kívánkozik egy kis tojásos nokedli.
A tavasz késik, így egy kicsit téliesítettem és szalonnával, sajttal készítettem.

1 kg lisztből, 4 tojásból, sóval és vízzel a szokásos módon tésztát kevertem.

A szalonnát zsírjára sütöttem és a sós vízben kifőtt nokedlit rászedtem.

10 tojást sóztam és 2 dl tejföllel habosra vertem, majd a nokedlira öntöttem.
Dobtam rá 5 dkg reszelt sajtot és készre sütöttem.
Tálaláskor még egy kis tejföllel meglocsoltam, megszórtam reszelt sajttal, amit a mikróban ráolvasztottam.
Egyszerű, olcsó és finom ebéd.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése