2011. március 6., vasárnap

Betyár szelet


Ma egy nagyon finom hús, betyár szelet volt ebédre. A lányok nagyon szeretik, így elég sűrűn kerül asztalra. Kicsit több a munka vele, mintha csak panírozni kéne, de megéri, mert nagyon finom. Az eredeti receptben nekem bacon van írva, de én jó kis házi füstölt szalonnát használtam, ami még finomabbá tette. Tegnap elfogyott a trappista, csak  szeletelt szendvics sajt volt itthon, így az került bele. Reméltem, hogy nem fog ki folyni, de szerencsém volt. Lehet ezután már csak így készítem.

12 szelet karaj
12 vékony szelet szalonna
2 fej vöröshagyma
12 szelet sajt
Mustár
Bors

A karajt klopfolás után picit sóztam, mert a szalonna úgyis sós. Vékonyan megkentem mustárral, borsoztam, majd rátettem a kockára vágott szalonnát, a vékony csíkokra vágott hagymát és a sajt szeletet. 
Elég nagy szeletek voltak, így nem kellett összetűznöm. Panírozás után bő olajban lassan megsütöttem. Bármilyen körettel finom, most kiskislányom kérésére krumplipürével volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése