2011. március 27., vasárnap

Csibemellcsíkok fűszeres tésztában


Még a múlt vasárnap volt ez a gyors ebéd. Arra nem emlékszem, hogy a recept honnan való, de szeretem, mert pillanatok alatt kész van annyira egyszerű és finom.

60 dkg csibemell
4 tojás
2 dl tej
Liszt
2 kk. sütőpor
Bors
1 kis fej hagyma
2 gerezd fokhagyma


A csibemellet ujjnyi széles csíkokra vágtam és besóztam.
A tojást felvertem, hozzáöntöttem a tejet és annyi lisztet szórtam bele fokozatosan, hogy palacsinta sűrűségű tésztát kapjak. Sóztam, borsoztam. A hagymákat kislyukú reszelőn lereszeltem és a sütőporral együtt a tésztához adtam.
A húst bele tettem és jól összekevertem. Ha van idő jó, ha áll egy fél órát, hogy az ízek összeérjenek, de lehet azonnal is sütni.
Bő forró olajban sütöttem.
Burgonyapürével a legfinomabb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése