2011. március 13., vasárnap

Sajtkrémmel töltött karaj


Tegnap délután még fogalmam sem volt, hogy ma mi lesz ebédre. Aztán eszembe jutott, unokahúgom mesélte múlt héten, hogy csibemellbe tömlős sajtkrémet töltött.
Na gondoltam, ezt kipróbálom.
Elindultunk vásárolni. Karajt vettem csibemell helyett, de natúr sajtkrém nem volt, így helyette sonkás sajtkrémet vettünk. Egyáltalán nem volt baj. Sőt most már bármilyen ízesítésű sajtkrémmel el tudnám képzelni és készíteni, ami valószínű így is lesz.
Nagyon finom hús, ami még biztos sokszor lesz!

12 szelet karaj
3 tömlős sonkás sajtkrém
2 tojássárgája
Bors

A karajt kiklopfoltam, besóztam.
A sajtkrémet kikevertem a tojássárgájával, ízesítettem sóval, borssal és a húsra raktam.
A húst kettéhajtottam és bepaníroztam. Nem tűztem össze és csak egyszer paníroztam.
A sajtból egy csepp sem folyt ki és ugyan olyan pufi husi maradt, mint a sütés előtt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése