2011. május 8., vasárnap

Mexikói töltött hús


Mára is egy olyan ebéd készült, aminek a receptje régóta „hever” a füzetbe.
A család azt mondta, hogy finom, így biztos lesz még. Másfél óra alatt tálalható.

13 szelet karaj v. pulyka v.csibemell
5 tojás
1 kis kukorica konzerv
1 kis bab konzerv
5 sonkaszelet
1 Maggi mexikói fix

Az 5 tojásból rántottát készítettem, majd hozzákevertem a babot, kukoricát, a felaprított sonkát. A húst kiklopfoltam, enyhén besóztam és megtöltöttem a rántottával. Feltekertem (fogpiszkálóval összetűztem) és a vízzel (kb.7-8 dl) csomómentesre kevert Maggi fixben pároltam. Mikor puha lett, kiszedtem a fogpiszkálókat. (Ha kell pici liszttel lehet sűríteni. Nekem most kellett, mert így elsőre kicsit több vizben pároltam. Legközelebb okosabb leszek.)
Tálaláskor rézsútos szeletekre vágtam és a mártással meglocsoltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése