2011. június 26., vasárnap

Zacskós sült csirke



Van úgy, hogy sietni kell a főzéssel és nincs idő semmire. Ritkán vásárolunk előre gyártott dolgokat, de most megtettem.
Sült csirkét kívántam már  régóta. Hétvégi nagy bevásárlásnál épp akciós volt a sütőzacskós sült csirke fűszersó. Az egyet fizet kettőt kap akció vége az lett, hogy egy fokhagymás és egy zöldfűszeres fűszersónak nem tudtam ellenállni. Gondoltam most aztán meg lesz a kívánságom. A dolgom is sietős volt, így tökéletes volt. Mindkét szempontból, munka szinte nincs vele és mellette nagyon is finom. Semmi ördöngösség nincs benne csak a zacskón lévő leírást kell követni. A zöldfűszeressel kezdtem, a fokhagymást eltettem egy másik sietős napra.  Az idei első zöldséges újkrumplival tökéletes ebéd volt!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése