2011. július 16., szombat

Cukkínis tészta


Még mindig a cukkíni. Gyors és olcsó ebédnek a legtökéletesebb a cukkínis tészta. Nekem.
Míg kifő a tészta, addig a cukkíni éppen megpuhul és már keverhetjük is össze. Kivételesen mindenki szereti. Még a cukkínit uno lányaim is.

1 közepes cukkíni
1 fej vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
olaj
2 dl főzőtejszín
bors
50 dkg csavarttészta (lehet másmilyen is)

A cukkínit tisztítás és reszelés után hagymán dinszteltem, sóztam, borsoztam és fedő alatt puhára főztem. Belenyomtam a fokhagymát és ráöntöttem a tejszínt. Jól összeforraltam. A kifőtt tésztával összekevertem.
A cukkíni elég sok szaftot enged főzés közben, de nem kell megijedni. 10-15 percre letakartam, ezalatt magába szívja a folyadékot és lágy, krémes lesz a tészta tőle. Szinte rágni sem kell, csúszik lefele…….hmmmm!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése