2011. július 14., csütörtök

Málnás sütemény



Majdnem az utolsó málnából készült ez a finomság. Hirtelen ötlettől vezérelve, és mert nagyon süti éhesek voltunk, kellett valami gyors. A hűtés tovább tart, mint az elkészítése.
Az alapja egy sima olajos, kakaós piskóta.
Nagy adag, a 25*35-ös tepsi tele lett.

14 tojás (apró tojásból készült, még nagyon fiatal tyúk tojása)
14 ek. rétesliszt
14 ek. cukor
2 ek. olaj
2 ek. kakaópor

A tojások fehérjét felvertem habbá, majd egyenként hozzáadtam a tojások sárgáját, cukrot, olajat, majd a végén a liszttel összekevert kakaóport. Tepsibe öntöttem, megszórtam a tetejét málnával és tűpróbáig sütöttem.
Míg sült 2 cs. vaníliás pudinporból 1 l tejjel és 8 ek. cukorral  pudingot főztem, langyosra hűtöttem, majd a langyos tésztára simítottam. Málnával kiraktam a tetejét, csokireszelékkel megszórtam és ment a hűtőbe. Mutatós édesség.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése