2011. július 31., vasárnap

Sertéskaraj olasz ízekkel


Ma ismét egy gyors ebéd volt. Kicsit sok mindenbe fogtam bele, ezért kerestem valami gyorsat. Na meg nem szerettem volna ismét panírozni a karajt, pedig tudom, hogy azt biztos megeszik.
Ez a recept is már évek óta a füzetemben van. Fogalmam sincs, hogy honnan, kitől származik, de már itt volt az ideje, hogy kipróbáljam. A megszokottól eltérő ízű, de aki szereti a bazsalikom, paradicsom párosítást az szeretni fogja. Nekünk ízlett, finom.

Karaj
Bors
Paradicsom
Bazsalikom
Sajt

A kiklopfolt karajt sóztam, borsoztam és kevés olajon mindkét oldalát elősütöttem, majd egy tepsire (sütőpapír legyen benne, nekem a Lidl-s volt benne) szedtem ki.
Karikára vágott paradicsomot tettem a tetejére, amit megszórtam bazsalikommal, majd sajtszeletekkel beborítottam. Szendvicssajtot tettem rá, mert jobban bírja a sütést és nem folyik el rajta.
180 fokon addig sütjük, amíg a sajt ráolvad. Pár percig grilleztem is, hogy szép piros legyen.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése