2011. augusztus 19., péntek

Csibemellragu (tejszínes, zöldséges, kurkumás)



Ilyen melegben könnyű zöldséges ételre vágytam. A lányok valami szaftos húsra. Hát összehoztam ezt a finomságot, ami ráadásul nagyon gyorsan el is készült és mindenkinek nagyon ízlett. Most tészta volt hozzá, de legközelebb rizs lesz.

50 dkg csibemell
1 kis konzerv gomba
1 kis konzerv kukorica
1 fej vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
1 piros paprika
1 zöld paprika
1 sárga paprika
3 paradicsom
1 főzőtejszín
Bors
Kurkuma

A hagymát megdinszteltem, rátéve a kockára vágott húst fehéredésig pirítom, majd sózom, borsozom és kb.1 tk. kurkumát szórok rá. Amíg a hús puhult, összedaraboltam a paprikákat, paradicsomot. Hozzáadtam a húshoz a gombával együtt, és készre főztem. Mikor a hús megpuhult, beleborítottam a kukoricát, ráöntöttem a tejszínt és összeforraltam.
Finom, ismétlendő ebéd lett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése