2011. október 15., szombat

Lecsós sertéspörkölt


Bármilyen szaftos húst szeretünk. S ezért elég sűrűn is kerül az asztalra. Próbálunk néha változtatni a megszokott pörkölt-tészta vagy pörkölt-nokedli soron.
Ez most is így volt, s lett a lecsós húshoz most zöldséges krumpli. Nem rossz párosítás.
Mindenkinek ízlett.

1 kg comb
1 nagy fej vöröshagyma
5 db paprika
3 db paradicsom
Bors
Paprika
olaj
1,5 kg burgonya
1 csokor zöldség zöldje

A hagymán fehéredésig pirítottam a húst, majd fűszereztem és annyi vizet öntöttem rá, ami épphogy ellepi. (Nem szabad sokat, mert a paprika-paradicsom is fog levet engedni.) Mikor félig megpuhult hozzáadtam a paradicsomot, paprikát és készre főztem.
Közben sós vízben megfőztem a burgonyát, majd a vizet leöntve róla, összekevertem a kevés olajon dinsztelt zöldség zöldjével.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése