2011. október 9., vasárnap

Sajtos tejszínes csibemell


A mai ebéddel nem sok dolgom volt. Egyszerű és gyors. Fél óra munka sincs vele. Már régen készítettem, de most nagylányom unszolására, hogy csibemellből legyen valami, előkerestem. Kaptam tőle egy piros pontot.

1 kg csibemell
3 tojás
20 dkg sajt
Liszt
Bors
Vaj
2 dl főzőtejszín

A csibemellet amilyen vékonyra tudtam felszeleteltem, hogy lehetőleg ne kelljen klopfolnom. Sóztam, borsoztam.
Lisztbe, tojásba, majd reszelt sajtba forgattam. Kivajazott tepsibe tettem sorban egymás mellé és még kevés vajat daraboltam a tetejére.
A visszamaradt tojást kb.1 ek. liszttel és a tejszínnel simára kevertem és a húsra öntöttem.
Lefóliáztam, 200 fokos sütőben 30 percig sütöttem, majd a fóliát levéve pirítottam. 
Míg sült, egy francia saláta alapot pároltam köretnek mellé.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése