2011. október 18., kedd

Tejszínes, burgonyapelyhes hús


Tegnap egy nagyon egyszerű és gyors husi volt ebédre. Néha már nagyon nehéz kitalálni, hogy mi is legyen, ami egy kicsit új, nem a megszokott. Valahol, valamikor már találkoztam vele és csak úgy rémlett, hogy hogyan is kell elkészíteni. Nem mertem egyszerre többet csinálni, csak 8 szelet húst. Próbának épp elég, gondoltam, de olyan kapós volt, hogy hamarosan ismételni kell, de már duplázva. Puha, omlós és finom.

8 szelet karaj (lehet csibemell is)
2 tojás
1,5 dl főzőtejszín
3 ek. burgonyapehely
Bors
(aki szereti, pici fokhagymakrém)

A felvert tojásba öntöttem a tejszínt, belekevertem a burgonyapelyhet és fűszereztem.
(A burgonyapehely, ha sokáig áll, akkor megdagad a folyadékban, így tejszínnel vagy tejjel lehet hígítani.)
A sózott, klopfolt húst, először lisztbe, majd a masszába forgattam, majd bő olajban szép pirosra sütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése