2011. november 2., szerda

Fűszeres-szaftos csibemell ragu


Első látásra azt gondoltam, hogy ezt a szaftos húst nem lehet majd megenni. Számomra annyi fűszer van benne, amit én több ételbe tennék, nem egybe. De mivel nagyon szeretek új dolgokat kipróbálni, hát ez sem maradhatott ki. Igaz amíg meg nem főtt, végig azon izgultam, nehogy ki kelljen dobnom 1 kg csibemellet. Aztán rájöttem, hogy felesleges volt idegeskedni. Pár apró dolgon változtattam csak. Valami nagyon finom lett belőle.

1 kg csibemell
1 közepes fej hagyma
4 gerezd fokhagyma (zúzott)
2 közepes paradicsom (kockára vágott)
3 púpozott kk. ételízesítő
3 púpozott kk. kakukkfű
2 púpozott kk. kurkuma
1 púpozott kk. majoránna
1 csapott kk. rozmaring
1 csapott kk. őrölt kömény
1 csapott kk. gyömbér
4 ek. Worcestershire-szósz
1 kk. só (vagy ízlés szerint)

A csibemellet kockára vágtam és a dinsztelt hagymára tettem, majd fehéredésig pirítottam.
Ezután hozzáadtam az összes fűszert és jól összeforgattam. Felöntöttem annyi vízzel, amennyi épphogy ellepi.
Készre főztem. (Finom lett, de mi kicsit száraznak éreztük, így legközelebb nem csibemellből fog készülni.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése