2011. november 15., kedd

Töltött fasírt kuglófformában


Szombat délután kicsit előre dolgoztam a vasárnapi ebédhez. Krumplisalátát kívántam valami hideg húsival. Volt egy csomag darált húsom. Gondoltam, hogy fasírtként bekeverve, sajttal, sonkával és gombával megbolondítva összerakom kuglófformába.

50 dkg darált hús
3 zsemle
3 tojás
Bors
Paprika
Majoránna
Őrölt kömény
Zsemlemorzsa
1 cs. csibemell sonka
1 kis doboz konzerv gomba
10 dkg sajt

A fasírthoz valókat a szokásos módon összegyúrtam és vékonyan kiolajozott, zsemlemorzsával meghintett kuglófformába raktam a hús felét. Ráterítettem a sonkát, a nyers gombát és a darabolt sajtot, sonka másik felét, majd a megmaradt hússal betakartam. Meghintettem zsemlemorzsával és 200 fokos sütőben kb. 1 óra alatt szép pirosra sütöttem.


Még melegen óvatosan tányérra borítottam és ment le a kiskonyhába.
Másnap szépen lehetett szeletelni és tökéletes volt a krumplisalátához.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése