2011. december 11., vasárnap

Kávés-tejszínes szaloncukor


Tudom, hogy mostanában csak szaloncukrot tettem fel, de most ez van porondon.
Főzök is közbe-közbe, de most többet a nagylányom, mivel ő van itthon. Bár pár étel arra vár csak, hogy feltegyem, de tényleg nincs időm. Ha meg van kísérletezem. Így készült el a kávés-tejszínes szaloncukor.

30 dkg kristálycukor
10 dkg ráma
20 dkg tejpor
8 dkg darált keksz
1 dl kávé
1 dl főzőtejszín
1 cs. vaníliás cukor

Ugyanúgy készül, mint a kókuszos. A cukrokat, rámát, tejszínt, kávét jól kiforraltam kb. 5 perc. Félre tettem hűlni kb.10-15 percre, majd belekevertem a tejport és a kekszet.
Folpackkal bélelt jénai tálba öntöttem kb.1,5 cm vastagságúra és ment a hidegre. 2 nap után tudtam csak feldarabolni, de pusztán időhiány miatt.


Kb. 60 db lett belőle. Felét csokiba forgatta, felét pedig „csupaszon” hagytam.
Szintén nagyon finom! Kávé imádok szeretni fogják.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése