2011. december 4., vasárnap

Sárvári csirkecomb


Ahhoz, hogy a csokis szaloncukorra legyen időm (azt is nemsokára felteszem), ismét gyors ebéd volt ma.
Félre volt téve 10 db csibecomb felső, ami most sárvári módra készült el.

Csibecomb felső
10 dkg reszelt sajt
4 dl tejföl
8 dkg liszt
2 gerezd reszelt fokhagyma
1 kk. pirospaprika
1 kk. bors
1 kk. őrölt bors
1 kk. majoránna
2 kk. só
1 nagy fej vöröshagyma

A lisztet összekevertem a fűszerekkel és a kissé besózott húst megforgattam benne.
Egy ek. olajat tettem jénaiba, majd beleraktam a fűszerezett húst. Tetejére pakoltam a felkarikázott vöröshagymát. A tejfölben elkevertem a reszelt sajtot és a húsra simítottam.


Letakartam és 50 percig 180 fokon sütöttem, majd jól megpirítottam.
Krumplipürével nagyon finom volt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése