2012. február 28., kedd

Csavart pizzás rúd



Még mindig a hajtogatott tészta rabságában vagyok. A sajtosrúd már többször elkészült, így most jöhetett a csavart pizzásrúd. A baj csak ott van, hogyha ez így megy tovább a tavaszi ruháinkba már nem tudunk belebújni.
A tészta ugyanaz, mint a sajtosrúdé.

50 dkg liszt
20 dkg víz
12 dkg tejföl
3 dkg élesztő
1 ek.olaj
2 tk.cukor
2 kk.só

20 dkg ráma


Hajtogatás után még egyszer kinyújtottam, pizzakrémmel megkentem, és ugyanúgy hajtogattam, mint először. Még 20 percet kelesztettem.


Ezután kinyújtva 2-3 cm széles csíkokra vágtam, még egyszer bekentem a krémmel, majd kettéhajtva két végét megfogva ellentétesen megcsavartam.


Sütőpapíros tepsibe téve (Lidl-s,fekete szilikonos,ezért nem látszik)megszórtam szezámmaggal, reszelt sajttal.



Kb.20 perc után így nézett ki:


12 db gyönyörű és finom pizzás rúd lett.


1 megjegyzés:

  1. Ne hari de a hajtogatás kicsit ciki :(

    http://m.origo.hu/tafelspicc/technologia/20121128-igy-kell-tokeletes-leveles-tesztat-hajtogatni.html

    VálaszTörlés