2012. február 12., vasárnap

Rántott-töltött gomba



Először rántott gombát szerettem volna ebédre, aztán rájöttem, hogy nincs annyi tojás itthon. Akkor lesz töltött gomba. Közben kaptunk tojást. Most akkor mi legyen? A rántott gombát jobban szeretik, de már beleéltem magam, hogy töltve lesz. Na jó, mindenkinek legyen igaza, rántott-töltött gomba lett belőle.

1 kg gomba
1 fej vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
2 tojás
5 dkg reszelt sajt
10 dkg csibemell sonka
bors

A gombát megmostam, megpucoltam, a szárát kitörtem.
A hagymát kevés olajon megdinszteltem, rátettem a fokhagymát és az apróra vágott gombaszárat. Megszórtam zöldségzöldjével, sóval, borssal és 5 percig pirítottam. Addig leütöttem 2 tojást, lereszeltem a sajtot, majd ezt is hozzákevertem. Végül a felkockázott sonkát is hozzáadtam.


A gombafejek belsejét sóztam, majd belepakoltam a tölteléket.
A szokásos módon (liszt, tojás, zsemlemorzsa) bepaníroztam és megsütöttem.


Zöldséges rizs és tartármártás volt a körete.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése