2012. március 28., szerda

Hajdinatejben sült töltött gomba



Mostanában elég sokszor volt gomba. De a szokásos módon elkészítve már kicsit untam, s valami újat szerettem volna. Így kísérleteztem. Az igazsághoz tartozik, hogy nemrég természetgyógyásznál jártam, ahol azt tanácsolták, hogy hagyjam el a tejet, mert nem igazán igaz, amit állítanak róla. A kezdeti sokk után (még jó, hogy alap esetben nem iszom meg, így nem hiányzik), amiről nagyon sokat vitáztam magammal és másokkal, arra jutottam, hogy azért ahol tudom elhagyom és helyettesítem.
(Csak csendben jegyzem meg, hogy jobban vagyok).
Szóval a tej helyettesítője most a hajdinapor. 
A gombával töltött gomba pedig így készült:

13 db gomba
5 dkg reszelt sajt
1 ek. hajdinapor
1,5 dl víz
2 tojás
Bors

A gombát megtisztítjuk, a szárát apróra vágjuk és egy tojással, sóval, borssal, reszelt sajttal összekeverjük és visszatöltjük a gombába.


A hajdinaport langyos vízben simára keverjük, belekeverünk egy felvert tojást, picit sózzuk és óvatosan a gombára önjük.

180 fokos sütőben pirosra sütjük.
Ízlett mindenkinek, úgyhogy kísérletezgetek tovább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése