2012. március 19., hétfő

Puncspite



Hiába a hosszú hétvége időből van mindig a legkevesebb. Gyorsan akartam egy kis süteményt is varázsolni. Úgy gondoltam, még ha 3 lapot is kell sütni, nem olyan macerás ez. Pikk-pakk meg volt.
Ment a spájzba, hogy a tészta puhuljon, a hab száradjon.
Csak a szeleteléssel voltak problémáim. Valószínűleg azért, mert a tojásfehérjehabba tettem 1 evőkanál rumot és ezért nem száradt meg rendesen. Kicsit ragadt és így nem olyan szép látvány, de azért finom lett.
(Még egy nappal később recés késsel gyönyörűen lehetett szeletelni.)

15 dkg liszt
15 dkg porcukor
15 dkg zsír
2 tojássárgája
1 cs.sütőpor
Kevés tej

A hozzávalókat összegyúrjuk és 3 lapot sütünk belőle.



1 lapot összetörünk és 3 dl tejjel leöntjük.
Hozzáadunk 10 dkg vajat, 20 dkg cukrot, 2 dkg kakaót, 3 ek.rumot.
(Én 2 ek. baracklekvárt is adtam hozzá) 


Majd a két lap közé kenjük. 


2 tojásfehérjét 15 dkg cukorral gőz felett habbá verünk, a tésztára kenjük és száradni hagyjuk.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése