2012. július 29., vasárnap

Tejszínes csibemelles-cukkínis tészta




Van már a blogon  cukkínis tészta, de abban nincs hús. Ez a változat csibemellel készült.  Egy könnyű nyári, mégis laktató ebéd. Elkészítése hasonló, mint a hús nélkülié.

50 dkg csibemell
1 közepes cukkíni
Bors
Bazsalikom
Petrezselyem
1 gerezd fokhagyma

A felcsíkozott csibemellet kevés olajon megdinszteltem. Sóztam, borsoztam, majd mikor már félig puha volt hozzáadtam a reszelt cukkínit. Friss bazsalikommal, petrezselyemmel, fokhagymával ízesítettem és főzőtejszínnel sűrítettem. Mire elkészült, kifőztem a tésztát és még forrón összekevertem a kettőt.  Lefedtem kb.15 percre, ezalatt a tészta a szaftot magába szívta.




1 megjegyzés:

  1. Én is majdnem ilyet főztem ma! Csak én a vasárnapi maradék sült húst apróra vágva fokhagymával, borssal, rozmaringgal ízesített tejbe áztattam éjszakára, majd a cukkinivel összefőztem, hogy ne maradjon leve, és kifőtt metélt tésztával összekeverve cseréptálban megsütöttem.

    VálaszTörlés