2012. július 24., kedd

Tejszínes-gombás hús



Szeretem (szeretjük) a szaftos húsokat. Már csak abból az egyszerű okból is, hogy sokszor előző este kell megfőzni a másnapi ebédünket. Ki-ki saját magának melegíti. Csak a legkisebbet kell néha figyelmeztetni, aki legnagyobb szaft imádó közülünk, hogy azért az utolsónak is jusson egy kis lé a tányérjába.
A tejszínes-gombás hús az egyik kedvencünk. Mindenki szereti.
Tetszőleges húsból lehet el készíteni. Szerintem már mindenféléből volt már.
Most éppen karajból csináltam.
Kevés olajon elősütöttem. A visszamaradt zsíradékon megdinszteltem egy közepes hagymát, majd fűszereztem sóval, borssal, piros paprikával. Felöntöttem annyi vízzel, hogy a húsokat éppen lepje el. Rátettem a felszeletelt gombát (de volt hogy konzerv gombából volt) és készre főztem. Az utolsó 5 percben beleöntöttem egy 2 dl főzőtejszínt, majd egybe főztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése