2012. augusztus 14., kedd

Cukkínimafla



Lehet, hogy valaki már rég megunta volna a cukkínit, de nekem még nem sikerült. Nincs hét, hogy valamilyen formában ne legyen. Most a krumplimafla után szabadon, cukkínimafla lett belőle. Van ahol lepénynek hívják, de én gyerekkorom óta maflának ismerem, így maradtam ennél. A neve azonban mindegy, mert csak úgy eteti magát, abbahagyhatatlan.

1 közepes cukkíni
3 tojás
2 gerezd fokhagyma
Bors
Liszt

A cukkínit még zsenge lévén nem pucoltam meg. Lereszeltem és a tojást beleütve reszelt fokhagymával, sóval, borssal és annyi liszttel, hogy galuska sűrűségű legyen kikevertem. Egy evőkanállal raktam az ujjnyi forró olajban és 3-4 perc alatt kisütöttem.


Lehet egy kis tejfölös mártogatóssal is kínálni, de most csak így magában ettük.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése