2013. január 20., vasárnap

Pácolt csibecomb vitaminsalátával



Mai ebédhez már tegnap elkezdtem készülni, mivel a csibecombokat előző este bepácoltam. A húst külön is felrakom majd, hogy a lányok is el tudják készíteni. Olívaolaj, bazsalikom, oregáno, himalája sós fűszerkeverék, fokhagyma, citromlé, bors, majoránna, piros paprika, rozmaring volt a pácban. Másnap csak tepsibe téve, lefóliázva készre sütöttem.
Rántott gomba is volt, mert ugye egyfélét nem lehet főzni.
És hogy ebben a téli, bacilusokkal teli időben legyen egy kis vitamin forrásunk, nyers almás-céklás-sárgarépás salátát készítettem mellé. Arra gondoltam, hogy megse fogják kóstolni, de kellemesen csalódtam ízlett nekik. Na jó egy kicsit mérges is voltam, mert legkisebbem, aki 3.hete beteg és neki kéne legjobban az immunrendszerét erősíteni belese szagolt. L



A vitaminsalátához a céklát, sárgarépát és az almát nem túl apróra reszeltem. Sóval, pici mézzel, citromlével, olívaolajjal ízesítettem. Biztos lehetne még mással is, de ez volt a próba, mert még nem csináltam ilyet. Most már tudom, hogy sajnos, mert nagyon finom. Ismétlése lesz.
( A fotó sajnos nem tökéletes, dehogy teli van vitaminnal az biztos).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése