2013. január 6., vasárnap

Sajttal és besamellel töltött fasírt



Még az ünnepekre készült ez a töltött fasírtrúd. Eredetileg Stefániát szerettem volna, de legkisebbem kijelentette, hogy ő nem szereti a tojást benne és köszöni szépen nem kér belőle.
Most mi legyen, mégis csak ünnep lesz, valami olyat kellett kitalálnom, hogy mindenki megegye. Így jutott eszembe, hogy a besamelles ételeket mindenki megeszi már csak össze kellett hoznom a kettőt. Csináltam egy kicsit sűrűbb besamellt, amibe 3 főtt tojást még belereszeletem, ízesítettem sóval, borssal.


A darált húst szokásos módon befűszereztem, sonkaszeleteket raktam rá, erre jött a besamel, majd egy kis darab sajt.

Feltekertem és zsírozott jénaiba tettem.


Megszórtam egy kis zsemlemorzsával és jó pirosra sütöttem.
Legkisebbnek is ízlett, azt mondta így bármikor megeszi. Nem száraz, mint a tojással, hanem annál jóval krémesebb. Krumplipürével neki tökéletes ebéd lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése