2013. június 8., szombat

Padlizsánsaláta



Kisleányom barátnéja nem eszik egy ideje húst. Így ha nálunk van legtöbbször valami salátát készítünk neki. Mivel kisleányom bevállalta a lángos sütést, ezért én csináltam egy kis padlizsán salátát.

1 kis padlizsán
2 közepes sárgarépa
2 paradicsom
1 nagy fej hagyma
2 gerezd fokhagyma
1 kis fej friss saláta
Bors
Olívaolaj

Az olajon megdinszteltem az apróra vágott hagymát és fokhagymát. Ráraktam a kis kockára vágott padlizsánt (héjastól), ráreszeltem a sárgarépát. Sóztam, borsoztam.
Kb.10 perc alatt jó fél puha lett, ekkor rátettem a felkockázott paradicsomokat, amivel már csak pár percig főztem. (Nem kell, hogy teljesen összeessen a paradicsom.)
Lezárás után hozzákevertem a felcsíkozott friss salátát.
Abonett kenyérre pakolva, esetleg sajttal megszórva, nagyon finom.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése