2013. július 28., vasárnap

Besamelles-sonkás karaj


Az éttermek egyik legnépszerűbb húsétele a gordon. Az enyémek is szeretik, igaz nem járunk étterembe, bár ezért azt hiszem nem is kell. Csináltam már nagyon sokszor, de most mást akartam és mégis valami hasonlót.
Alapnak csináltam egy egyszerű besamelmártást, ami ugye vajból, lisztből és tejből készül. (Annyit változtattam csak rajta, hogy tej helyett hajdinaporból készült tejet használtam. Legközelebb a lisztet is kiváltom hajdinalisztre.)
Ebbe az alapmártásba, amit sóztam, borsoztam, apró kockákra vágott csibemell sonkát és reszelt sajtot tettem. Ezzel töltöttem meg a kiklopfolt és besózott karajt, amit utána a szokásos módon paníroztam.
Nagyon finom, érdemes egy kicsit többet dolgozni érte. Bármilyen körettel el tudom képzelni, most zöldséges újburgonya volt mellé.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése