2013. augusztus 1., csütörtök

Karalábé krémleves


Nem igazán szeretem a karalábét hagyományos módon levesként. A húslevesben azonban nagyon. A kertbe szinte csak ezért ültetjük. Valahol olvastam, hogy krémlevesként milyen finom. Gondoltam itt az ideje kipróbálni.

1 nagyobb karalábé
1 közepes krumpli
1 fej vöröshagyma
Olívaolaj
Vegeta (vagy leveskocka)
2 dl főzőtejszín
Zöldségzöldje

A hagymát olívaolajon megdinszteltem, rátettem a kockára vágott karalábét és krumplit, majd fűszereztem. Felöntöttem 1 liter vízzel és puhára főztem. Mikor megpuhult, botmixerrel krémesre kevertem, beleöntöttem a tejszínt és összeforraltam. A végén zöldségzöldjével megszórtam.


Levesgyöngy nem volt itthon, így pirított kenyérkockával ettük. Nagyon finom érdemes megcsinálni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése