2013. július 14., vasárnap

Sajtos-cukkínis paradicsomos karaj


Itt a cukkíni szezon, ami megunhatatlan számomra. Családom többi tagja nem mindig gondolja így, azért igyekszem hetente legalább kettőnél többször nem készíteni, vagy valami csavart bele vinni, hogy hátha úgy nem morognak. Így volt ez mai is kis hússal, kis paradicsommal, sajttal, de még is belecsempésztem az ebédbe.

14 szelet karaj
Cukkíni
Paradicsom
Bazsalikom
Fokhagyma
Sajt
Bors

A karajt kiklopfoltam, majd sóztam és borsoztam és kevés olajon elősütöttem.
A visszamaradt olajon 7 karika cukkínit, egy kis apróra vágott bazsalikommal és fokhagymával szintén egy picit elősütöttem.
7 szelet húst porcelán tálba szedtem, rátettem a cukkínit, majd mellé egy karika paradicsomot. 
A másik 7 szeletre (cukkíni nélkül) csak paradicsomot raktam és frissen vágott bazsalikommal szórtam meg. (Hátha még is reklamálnak, legyen cukkíni nélküli is). Tetejükre sajtszelet került és mentek a sütőbe.



180 fokos sütőben kb.25 perc alatt készre sültek.



Zöldséges újburgonyával nagyon finom volt.   


    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése