2013. augusztus 6., kedd

Cukkinis paradicsomos tészta


Legkisebb lánykám rajong az olasz konyháért. Ha nem akarja megenni, az éppen aktuális ebédet, akkor gyors tészta főzés, összekutyul valamit paradicsomszószból, ráönti a tésztára és kész az ebédje.
Most is majdnem ez történt, annyi kivétellel, hogy ezt most én készítettem. Egy nagy paradicsomkonzerv fele kimaradt valamiből és felakartam használni mielőtt megromlik. Így jött az ötlet, hogy hasonló lesz az általa készített tésztákhoz, csak friss fűszereket is teszek hozzá. Na meg cukkinit, amit nagyon szeretek. Még jó, hogy sokféleképpen lehet felhasználni. Nagyon finom lett.

1 közepes cukkini
½ nagy paradicsomkonzerv
6 nagy paradicsom
1 fej hagyma
2 gerezd fokhagyma
Kis csokor friss bazsalikom
Kis csokor friss oregano
Olaj


Míg a tészta főtt, azalatt elkészült a szósz. A hagymákat apróra vágva megdinszteltem, rátettem a reszelt cukkinit, sóztam és ráöntöttem a paradicsomkonzervet. A paradicsomokat forró vízbe dobtam pár percre, lehúztam a héjukat, daraboltam és ment a cukkinire. Mielőtt lezártam a megmosott és apróra darabolt friss fűszereket is rátettem, még kb.2-3 percet főztem és kész is. A kifőtt tésztát beleforgattam a szószba. Reszelt sajttal megszórva fenséges ebéd lett. Elkészítése kb.fél óra.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta erre én is beneveznék nagyon szeretem !

    VálaszTörlés
  2. Kicsit közelebb lennél, átcsörögnék, hogy:gyere kész az ebéd! :)

    VálaszTörlés