2013. augusztus 11., vasárnap

Currys pulykamell zöldséges barnarizzsel


Gyors és finom! Ez a lényege ennek az ebédnek. Pulykahúst már nagyon régen vettem, de nem is tudom miért. Hétvégi bevásárlásnál csábított egy darab pulykamell, bár még akkor nem tudtam, hogy mi lesz majd belőle. Misére mentünk mind, így a főzés ez utánra maradt. Panírozni nem volt kedvünk ebben a hőségben, ezért egy gyors szaftos husi lett belőle. Nagylánykám besegített, míg én feltettem a húst, ő összevágta a zöldségeket.

Pulykamell
Hagyma
Olívaolaj
Worchester szósz
Bors
Curry fűszerkeverék
Kukoricakeményítő

Hagyma
Olívaolaj
Sárgarépa
Fehérrépa
cukkíni
Barnarizs
ételízesítő

Az összevágott hagymát megdinszteltem, rátettem a felkockázott pulykamellet, fehéredésig pirítottam, sóztam, borsoztam. A currys fűszerkeveréket (kb.fél zacskó) és a Worchester szószt ízlés szerint (nálam kb.3ek.) tettem rá. Annyi vizet tettem rá, hogy éppen ellepje. Puhára főztem, a végén 1 ek. kukoricakeményítővel picit besűrítettem. (el is hagyható)
Míg a hús főtt, elkészült a köret.

A dinsztelt hagymára tettem a felkockázott zöldségeket. Fűszereztem, rátettem a rizst, felöntöttem vízzel és puhára főztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése