2018. április 7., szombat

Gesztenyés álom


Hozzávalók:
A krémhez: 3 csomag főzős pudingpor (vanília)
                    9 dl tej
                    25 dkg margarin
                    25 dkg porcukor
A gesztenyés alaphoz:  
                    50 dkg gesztenye püré
                    15 dkg porcukor
                    15 dkg margarin
                    20 ml rumaroma
A száraz alaphoz:
                     25 dkg darált keksz
A babapiskóta előkészítéséhez:
                     40 dkg babapiskóta
                     2 dl tej
                     1 teáskanál cukor
                     1 dl feketekávé
A díszítéshez: 5 dl habtejszín

Elkésztettem a krémet, a vaníliás pudingot megfőztem a tejben. A margarint a porcukorral habosra kevertem és hozzátettem a kihűlt pudinghoz.
A gesztenyés alaphoz összegyúrtam a hozzávalókat.
Egy tepsi alját megszórtam a darált keksszel, majd kézzel belenyomkodtam a gesztenyés alapot.
Erre rákentem a vaníliás krém felét. A babapiskótát beleforgattam a cukrozott főzött kávé keverékébe, majd szorosan egymás mellé fektettem a krémre. Ezután megkentem a maradék vaníliás krémmel. Ezután felvertem a tejszínt és a tetejére tettem. Végül kakaóporral szórtam meg, ehhez én a tortacsipkét használtam, amitől szép minták lettek rajta.
Pár órára ezután hűvös helyre kell tenni.
             
      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése