2018. április 21., szombat

Túrórudis-kókuszos muffin




Hozzávalók / 12 db:
2 bögre finomliszt
1 bögre k.cukor
fél dl tej (fél bögre)
1 db tojás
1 tk. szódabikarbóna
fél dl olaj (fél bögre)
2 cs. vaníliás cukor
3 ek. kókuszreszelék
3 db túró rudi

Tetejére a porcukros citromos máz:
15 dkg porcukor
fél citrom leve




A tészta hozzávalóit a túró rudi kivételével egy tálban összekevertem, majd egy evőkanállal a muffin kapszlikba tettem. A túró rudit én 3 felé vágtam és ráraktam a tésztára, majd erre tettem még egy kanál tésztát. Ezután az előmelegített sütőbe (alul-felül, 180 fok) tettem és kb. 20 percig sütöttem.
A máz hozzávalóit jól elkevertem és a langyos muffin tetejére kentem egy teáskanál segítségével. Utána cukorgyönggyel, tortadísszel díszítettem.



Nagyon szeretem a nosalty-s recepteket, ez is onnan való.
A pontos recept linkje.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése