2018. május 4., péntek

Csokis-vaníliás pudingos torta

Hozzávalók:
1 tasak csoki puding
1 tasak vaníliás puding
800 ml tej

Tészta:
5 tojás
25 dkg kristály cukor
1 cs. vaníliás cukor
1 csipet só
1 dl tej
1 dl étolaj
30 dkg finomliszt
1 cs. sütőpor

Az 5 tojássárgáját habosra kevertem, hozzá adtam a kristály cukrot, a vaníliás cukrot, a sót, a tejet és az étolajat. Alaposan összekevertem, ezután beletettem a lisztet és a sütőport. Végül hozzáadtam a felvert tojásfehérjét. Egy tortaformába öntöttem és előmelegített sütőbe megsütöttem.
Ezalatt megfőztem a pudingot. 300 ml tejbe tettem kb. 3 evő kanál kristály cukrot, elkevertem és felforraltam, 100 ml tejbe meg elkevertem egy tasak csoki pudingot. Amint felforrt a tej, beleöntöttem a tejben elkevert pudingport és jó sűrűre megfőztem. Ugyan így készítettem el a vaníliás pudingot. 
Az elkészült és kihűlt tésztát ketté vágtam. A tészta egyik felét megkentem a hideg pudinggal, rátettem a tészta másik felét és kívülről bevontam a szintén hideg csokipudinggal. Végül apró tortadíszekkel, gyöngyökkel szórtam meg.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése